آرشیو برای: "خرداد 1394"

به مناسبت ماه مبارک رمضان

روزه را به بهانه گرما ترک نکنیم !! ماه مبارک رمضان، فرصتی ارزشمند و مغتنم برای تهذیب و پالایش روح و روان انسانی است. ماه سلوک و زدودن زنگارهای شیطانی از آیینه دل و برافروختن چراغ معرفت در شبستان وجود است، گاه تلاوت و تدبّر و هنگامه دعا خواندن و تحوّل… بیشتر »

شبکه های اجتماعی و این همه تنهایی ......................

شبکه های اجتماعی و این همه تنهایی.................. بدون شک اختراع تلفن  یکی از بزرگترین اختراع بشر بوده است و اولین موثرترین هدف این اختراع تسهیل ارتباط بین مردم بوده است . در طول زمان قابلیت های بسیار بیشتری به آن اضافه شده تا اینکه تلفن های همراه به… بیشتر »

دیدار علما و مبلغین پاکدشت با آیت الله موسوی جزایری

دیدار علما و مبلغین پاکدشت با آیت الله موسوی جزایری آیت الله موسوی جزایری با حضور در شهرستان های پاکدشت با مسئولین، علما، روحانیون و طلاب این شهرستان دیدار کرد. آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در سخنانی در باب علم آموزی و تکریم و… بیشتر »

دیدارعلما و طلاب جنوب شرق استان تهران در پيشوا با آیت الله موسوی جزایری

دیدارعلما و طلاب جنوب شرق استان تهران در پيشوا با آیت الله موسوی جزایری همایش و دیدار علما ، اساتید و طلاب حوزه های علمیه شهرستانهای جنوب شرق استان تهران با حضور آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان در صحن امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد.… بیشتر »