آرشیو برای: "آبان 1394"

ویژه نامه آشنایی با چند کتابخانه در شهرستان پاکدشت

ویژه نامه آشنایی با چند کتابخانه در شهرستان پاکدشت کتابخانه عمومی رسول اکرم (ص): این کتابخانه در مرداد سال1385 به همت امور کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت با هدف ایجاد فرهنگ و دسترسی به اطلاعات برای همه افراد جامعه افتتاح گردید. خدمات گوناگونی به… بیشتر »

معرفی کتاب جامعه شناسی انقلاب پیروز امام حسین (ع)،اگر زینب نبود ، سایبان خودساخته عرفان‌های مدرن

نام کتاب: جامعه شناسی انقلاب پیروز امام حسین (ع) نویسنده: مهدی زند وکیلی محل نشر: قم ناشر: بخشایش تاریخ انتشار:۱۳۹۳ تعداد صفحات:۶۷ خلاصه کتاب: واقعه ی کربلا یک دوره تاریخ فشرده است و تا کنون عالمان دینی و غیردینی درباره آن صدها کتاب نوشته و به تجزیه و… بیشتر »

سخنرانی هفته کتاب

واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت به مناسبت گرامی داشت هفته کتاب و کتابخوانی و افزایش انگیزه و ترغیب طلاب به مطالعه برگزار می نماید: سخنرانی سرکارخانم نادی مولف کتاب، استاد راهنما و استاد حوزه و دانشگاه در زمینه اهمیت و نقش کتاب در زندگی خانوادگی… بیشتر »

نمایشگاه کتاب همراه با کاروان حسینی

نمایشگاه کتاب همراه با کاروان حسینی کتب به نمایش در آمده : کتاب هایی در زمینه قیام حسینی و نهضت بیداری مسلمانان توسط حضرت زینب(س) و آثار علامه سید محمدحسین طباطبایی (ره) زمان برگزاری: 23-28آبان ماه 1394 مکان : کتابخانه مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت بیشتر »

عضوگیری در هفته کتاب

اطلاعیه مهم قابل توجه طلاب گرامی واحد پژوهش حوزه علمیه فاطمیه(س) با مساعدت کتابخانه برگزار می نماید: عضویت در کتابخانه مدرسه با تخفیف 20 درصد زمان هفته کتاب و کتابخوانی 23 تا 28 آبان ماه از طلاب خواهشمندیم جهت ثبت عضویت با این شرایط فقط در این هفته به… بیشتر »

تبریک هفته کتاب به کتابدار حوزه

سرکار خانم احمدی کتابدار محترم حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی را به پاس تمام زحمات حضرت عالی در راه ترویج و ترغیب طلاب به کتابخوانی تبریک و تهنیت می گوییم. از طرف کارکنان و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت آبان 1394 بیشتر »

معرفی تازه های نشر 94

معرفی تازه های نشر 94 • مالك اصلي خداست ،مرتضي تديني، به‌ اهتمام: بابك زمانخاني، اختر، ۱۲۸ صفحه، رقعي (شوميز)، چاپ ۱ سال ۱۳۹۴، ۱۰۰۰ نسخه، ۵۵۰۰۰ ریال. • وهابيت: مجموعه مقالات و مطالعاتي در تاريخ و انديشه با آثاري از: مايكل كوك، جان ول، بشير نافع و جمعي… بیشتر »

نام و آدرس سایت ها و کتابخانه های سودمند علمی و پژوهشی

بسمه تعالی هفته کتاب و کتابخوانی گرامی باد . نام و آدرس سایت ها و کتابخانه های سودمند علمی و پژوهشی نام: بانک اطلاعات نشریات کشور آدرس : www.magiran.com/index.asp نام : فرهنگستان زبان و ادب فارسي آدرس : www.persianacademy.ir نام : موسسه معارف اسلامی… بیشتر »

متن ویژه نامه بزرگداشت علامه سید محمدحسین طباطبایی(ره)

بسمه تعالی ویژه نامه بزرگداشت علامه سید محمدحسین طباطبایی(ره) 25 آبان، سالروز درگذشت فرزانه ای فرهیخته و عارفی کامل است که در سال 1321 هجری قمری مصادف با 1282 هجری شمسی در تبریز متولد شد و در 5 سالگی مادرش را و در 9 سالگی پدر بزرگوارشان سيّد محمّد قاضي… بیشتر »

اهمیت کتاب و کتابخوانی

  پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله در اهمیت کتاب و کتابخوانی فرمود: «هرگاه مؤمن پس از مرگ خویش، تنها برگ کاغذی را که بر روی آن دانش نگاشته باشد از خود به جای گذارد، آن ورقه در روز قیامت، پوششی میان او و آتش خواهد بود...».(1) امام صادق علیه السلام هم… بیشتر »

بازدید طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از نمایشگاه و فروشگاه کتاب پاکدشت

بازدید از نمایشگاه و فروشگاه کتاب پاکدشت زهرا وفائی نژاد، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از بازدید طلاب از نمایشگاه و فروشگاه کتاب پاکدشت به مناسبت گرامی داشت بیست و سومین هفته کتاب خبر داد. وی در این زمینه افزود: 20 نفر از طلاب این مدرسه به همراه… بیشتر »

مسابقه کتابخوانی قیام حسین(ع)

واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت با همکاری واحد کتابخانه با توجه به تقارن هفته کتاب با ایام عزای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایشان مسابقه کتابخوانی از کتاب «پس از پنجاه سال پژوهشی تازه پیرامون قیام حسین(ع)» نوشته دکتر سید جعفر… بیشتر »

شرکت طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در تجمع 13 آبان

شرکت طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در تجمع 13 آبان مدیریت مدرسه علمیه فاطمیه (س) پاکدشت، زهرا وفائی نژاد از شرکت طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در تجمع گرامی داشت روز 13 آبان خبر داد. وی در این زمینه افزود: طلاب این مدرسه همگام با مردم ولایت مدار… بیشتر »

برگزاری مسابقه کتابخوانی قیام حسین(ع)

برگزاری مسابقه کتابخوانی قیام حسین(ع) مدیر مدرسه علمیه فاطمیه (س)پاکدشت، زهرا وفایی نژاد از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به همت واحد پژوهش خبرداد. وی در این زمینه اظهار داشت:این مسابقه 17 آبان ماه با هدف بزرگداشت هفته کتاب از… بیشتر »

برپايی نمايشگاه كتاب عطش در مدرسه علميه فاطميه(س) پاكدشت

برپايی نمايشگاه كتاب  عطش در مدرسه علميه فاطميه(س) پاكدشت زهرا وفائی نژاد ، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد. وی در این زمینه اظهار داشت: به مناسبت ایام هفته کتاب و کتابخوانی با هدف ترويج… بیشتر »

هفتمین دوره المپیاد علمی طلاب سطح 2

هفتمین دوره المپیاد علمی طلاب سطح 2 مرحله مدرسه ای هفتمین دوره المپیاد علمی طلاب سطح 2 در مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت با شرکت 61 نفر از طلاب پایه های دوم، سوم ، چهارم و پنجم حضوری و طلاب دوم و سوم پاره وقت برگزار گردید. شایان ذکر است:این المپیاد با… بیشتر »

برنامه های اجرا شده به مناسبت ایام محرم در مدرسه علمیه فاطمیه(س)پاکدشت

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س)پاکدشت، برنامه های اجرا شده در ایام محرم را به شرح ذیل اعلام نمودند: 1- فراخوان مقاله با عنوان « نقش زنان در پیام رسانی نهضت عاشورا » 2- مراسم عزاداری و قرائت زیارت عاشورا و پخت نذری و سخنرانی و اعزام مبلغ در دهه اول… بیشتر »

بازدید طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از کتابخانه حضرت آیت الله العظمی مرعشی نجفی در قم

بازدید طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از کتابخانه حضرت آیت الله العظمی مرعشی نجفی در قم زهرا وفائی نژاد، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از بازدید طلاب از کتابخانه عمومی حضرت آیت الله العظمی مرعشی نجفی که یکی از کتابخانه های مهم و معتبر ایران… بیشتر »

چه کار کنیم تا آقا از ما راضی و خشنود باشند؟

در زمان انتظار ظهور امام زمان (عج) هستیم ، چه کار کنیم تا آقا از ما راضی و خشنود باشند؟ *** یکی از وظایف ما انجام دادن اوامر الهی است که شامل عمل به واجبات و ترک محرمات می شود. یک شیعه واقعی باید مطیع امر خدا بوده و به وظایف دینی و شرعی خود عمل كند و به… بیشتر »

چه کار کنیم تا آقا از ما راضی و خشنود باشند؟

در زمان انتظار ظهور امام زمان (عج) هستیم ، چه کار کنیم تا آقا از ما راضی و خشنود باشند؟ *** یکی از وظایف ما انجام دادن اوامر الهی است که شامل عمل به واجبات و ترک محرمات می شود. یک شیعه واقعی باید مطیع امر خدا بوده و به وظایف دینی و شرعی خود عمل كند و… بیشتر »