آرشیو برای: "اردیبهشت 1395, 01"

علی و عطر بهشت

امشب در آسمان غوغاست و فرشتگان بین زمین و آسمان در رفت و آمد و فضا، آغشته به عطر بهشتی، گلهای سرخ محمدی. امشب زمین به آسمان چسبیده، یکی شده، همه جا غرق نور و صفاست و مرکز نور از عرش به کعبه آمده و این خانه مرکز ارتعاش نور الهی شده و ملائک نیز به دور… بیشتر »

مولای نخلستان‏ ها

امروز، وقتی خورشید، سر از بالین کوه‏ها بردارد و طلوع کند، همتای خود را در زمین خواهد یافت؛ مولای نخلستان‏ های سکوت و چاه، مولای شبگرد کوچه‏ های کوفه را که بار امانت بر دوش، خلافت خدا را بر زمین مجسم خواهد کرد. فردا، یتیمان، طعم نان دست‏های فاطمه را در… بیشتر »

آینده کودک

بدون شک در دوران های مهم تربیت انسان و شکل‌گیری شخصیت او دوران کودکی است. تاثیر پذیری انسان از محیط و اطرافیان خود در این دوره، به مراتب بیشتر و عمیق تر از دوره‌های دیگر زندگی است. اعمال، رفتار،‌ برخوردها و به طور کلی شیوه معاشرت پدر و مادر در خانه و… بیشتر »

​زینب (سلام الله علیها) اسوه آموزگاران

زینب نام آشنایی است که دور آن را هاله‏ ای از اوصاف نیک و برتر احاطه نموده است. صبر زینب(س) زبانزد دوست و دشمن است؛ و آسمانیان نیز با آن آشنا چرا که «عَجِبَت مِن صَبرِکَ مَلائِکَةُ السَّماءِ؛ از صبر زینب ملائکه آسمانی به تعجب آمدند.» وفای زینب نیز بر کسی… بیشتر »