آرشیو برای: "اردیبهشت 1395, 04"

شیوه نامه مقاله نویسی

3. كليد واژه: كلماتي است برآمده از متن و مرتبط با موضوع اصلي مقاله كه خواننده با مطالعه آنها، به محتواي اصلي پژوهش پي مي برد. در حقيقت، كليدواژه ها، در حكم موضوعات جزئي مقاله هستند و اندكي پس از چكيده مي آيند. واژگان كليدي به خواننده كمك مي كند تا پس از… بیشتر »

اطلاع رسانی کارگاه مقاله نویسی

واحد پژوهش حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت برگزار می نماید: کارگاه آموزش مقاله نویسی با حضور استاد فرهیخته سرکارخانم خلیلی زمان برگزاری: به مدت 2 روز روزهای دوشنبه در تاریخ 6 و 13 اردیبهشت ماه از ساعت 14 تا 17 بعدازظهر حضور اعضای گروه های رشد5: بنیان مرصوص،… بیشتر »

برگزاري کارگاه طرحنامه نویسی تحقیق پایانی

زهرا وفايي نژاد ، مدير مدرسه علميه فاطميه(س) پاكدشت از بر پايي دومین کارگاه مهارت نگارش تحقیق پایانی با محوریت طرحنامه نویسی تحقیق پایانی با هدف دانش افزایی و افزايش توان علمي طلاب در تدوین و نگارش گام به گام تحقیق پایانی توسط استاد روش تحقیق خانم… بیشتر »

حضور مسولین و طلاب حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در منزل شهید مدافع حرم

همزمان با روز دوم شهادت شهید مدافع حرم محسن قوطاسلو موسس حجت الاسلام و المسلمین لزومی و مدیریت زهرا وفائی نژاد و مسولین و طلاب حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در منزل اولین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) از ارتش جمهوری اسلامی تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد شهید… بیشتر »

بازدید دانش آموزان دبیرستان غیر انتفاعی فاطمه زهرا(س) از حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت

همزمان با ایام پذیرش و ثبت نام حوزه های علمیه با هدف آشنایی با مراکز علوم دینی و از آنجا که یکی از راه های جذب و انگیزه سازی در جوانان در جهت تحصیل در حوزه های علمیه آشنایی آنان با محیط حوزه های علمیه از نزدیک و به صورت حضوری است، گروهی از دانش آموزان… بیشتر »

شبه های محل دفن حضرت زینب سلام الله علیها

براساس برخی از احتمالات حضرت زینب کبری توسط عوامل یزید مسموم شد و به شهادت رسید که این احتمال هم دور نیست چون حضرت زینب همه وقایع کربلا را دیده و وجود او یادآور مصائب کربلا و یادآور فجایع حکومت یزید است و یزید نمی‌تواند او را تحمل کند. البته دشمن در… بیشتر »

جلسه توجیهی طلاب مبلغ جهت حضور در مراسم اعتکاف مساجد شهرستان پاکدشت

زهرا وفائی نژاد، مدیریت حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از برگزاری جلسه توجیهی مبلغان جهت برنامه ریزی حضور پر رنگ آنان در برنامه های مذهبی، احکام و حلقه های معرفت، برگزاری اعمال ام داوود در اعتکاف مساجد شهرستان پاکدشت خبر داد. وی در این زمینه اظهار داشت:از… بیشتر »