آرشیو برای: "بهمن 1395"

حدیث

حضرت فاطمه (سلام الله علیها): اگر به آنچه تو را به آن فرمان مى دهيم عمل كنى و از آنچه برحذر داريم دورى كنى ، از شيعيان مايى . بحار الأنوار ،ج 68، ص 155 محبوبه نصرتی زاده( استاد) بیشتر »

تقدیم به آتش نشانان شهید

تقدیم به شهدای آتش نشان آنانکه به مرگ سرخ لبخند زدند دل با سر زلف یار پیوند زدند تا دفع کنند چشم بد از رخ دوست دل بر تف عشق او چو اسپند زدند بیشتر »

حجت الهی

آيه شماره 165 از سوره مبارکه نساء رُسُلاً مُبَشِّرينَ وَ مُنْذِرينَ لِئَلاَّ يَكُونَ لِلنَّاسِ عَلَى اللَّهِ حُجَّةٌ بَعْدَ الرُّسُلِ وَ كانَ اللَّهُ عَزيزاً حَكيماً پيامبرانى كه بشارت‏دهنده و بيم‏دهنده بودند، تا بعد از اين پيامبران، حجتى براى مردم بر… بیشتر »

شرکت در کارگاه روش پژوهش با نرم افزارهای اسلامی

معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت به همراه معاونت آموزش سطح 3 مرکز تخصصی حوزه علمیه فاطمیه (س) پاکدشت در دومین دوره کارگاه روش پژوهش با نرم افزار های اسلامی به صورت پیشرفته شرکت نمودند. این کارگاه پژوهشی به همت مدیریت حوزه علمیه خواهران استان… بیشتر »

چهار علت نمازهای روزانه از زبان رسول خدا‌‌(صلے‌الله‌علیه‌وآله):

آیَتُ الله مُجْتَهِدےٖ تِهْرَانےٖ(ره): چهار علت نمازهای روزانه از زبان رسول خدا‌‌(صلے‌الله‌علیه‌وآله): چرا نماز صبح مۍخوانیم؟ «صبح آغاز فعالیت شیطان است هرکه در آن ساعت نماز بگذارد و خود را در معرض نسیم الهی قرار دهد از شر شیطان در امان مےماند.» چرا… بیشتر »

پیام رهبر انقلاب در پی حادثه دردناک آتش‌سوزی و فروریختن ساختمانی در مرکز تهران

بسمه‌تعالی حادثه­ی دردناک آتش­سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز شهر مایه­ اندوه و تأسف و نگرانی عمیق اینجانب است. #شهامت و #فداکاری آتش­نشانانی که در عملیات نجات مردم، خود دچار حادثه­ی خطیر شده و در حال فداکاری متعهدانه به امتحانی دشوار گرفتار آمده­اند،… بیشتر »

پیام رهبر انقلاب به پنجاه‌ویکمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم جوانان دانشجوی عزیز جوانی و دانشجوئی هر یک به تنهائی میتواند همچون پیشران پرقدرتی انسان را در رسیدن به آرمانهای والا یاری کند. شما بجز این دو، از مزیّت حضور در منظومه‌ی اثرگذار انجمن‌های اسلامی نیز برخوردارید. حجّت بر شما تمام… بیشتر »