موضوع: "خبر"

بازدید طلاب، مسولین و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران

زهرا وفائی نژاد، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از بازدید طلاب از سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی خبر داد.

 وی در این زمینه افزود: ۴۰نفر از طلاب مدرسه به همراه کتابدار و معاون پژوهش و برخی دیگر از مسولین و اساتید مدرسه جهت آشنایی طلاب با تازه های نشر و تهیه کتب مورد نیاز خود به بازدید از این نمایشگاه مبادرت نمودند.

  گفتنی است: این بازدید روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۱ تا ۷ عصر به همت معاونت پژوهش مدرسه انجام پذیرفت و از این نمایشگاه با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد کتبی برای تجهیز کتابخانه مدرسه تهیه گردید.

 

برگزاری نشست عوامل تحکیم خانواده و نقش دعا در آن در مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت

نشست عوامل تحکیم خانواده و نقش دعا در آن

 

با حضور سرکار خانم نادی

 

 روز سه شنبه ۱۸ و 25 اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ تا ۱۱

 

شرکت طلاب پایه های مختلف در این نشست بلا مانع است.

 

با حضور طلاب پایه دوم و چهارم و دیگر طلاب علاقمند 

 

حضور طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره)

اختتامیه هفتمین جشنواره ی استانی علامه حلّی با حضور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمین آقامیری مدیریت حوزه های علمیه خواهران ، حجت الاسلام و المسلمین حصاری معاونت پژوهش حوزه های علمیه خواهران ، مدیران ، معاونان پژوهش و طلاب مدارس علمیه برگزار شد. در این مراسم پس از تلاوت قرآن، پخش سرود ملی و سخنرانی مدیران حوزه های علمیه برادران و خواهران و معاونت پژوهش مرکز و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ، کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در زمینه پژوهش پخش و بعد از آن دو مقاله‎ی برتر ارائه گردید و سپس از منتخبین جشنواره تقدیر به عمل آمد و جوایزی اهداء شد. رتبه ی دوم در بخش ویژه امام زمان (عج) طلبه لیلا خدابنده لو و رتبه سوم بخش تحقیقات پایانی را طلبه مرضیه کارگر دامغانی از طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت کسب نمودند. شایان ذکر است: در این مراسم جمعی از طلاب به همراهی معاونت پژوهش مدرسه با هدف آشنایی با مجامع پژوهشی در قالب ساعات پژوهشی در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ره) روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر در شهرری حضور یافتند.

کسب رتبه دوم و سوم جشنواره علامه حلی(ره) توسط طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت

کسب رتبه دوم بخش ویژه جشنواره علامه حلی(ره) گروه علمی تحقیق پایانی سطح ۲ توسط تحقیق پایانی لیلا خدابنده لو با عنوان معرفت، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) 

کسب رتبه سوم جشنواره علامه حلی(ره) گروه علمی علوم انسانی توسط تحقیق پایانی مرضیه کارگر دامغانی با عنوان ماهیت و مصادیق بیعن در صدر اسلام و عصر حاضر 
 

تقدیر از پژوهشگران برتر مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در سومین جشنواره پژوهش و فناوری شهرستان پاکدشت

زهرا وفائی نژاد، مدیریت مدرسه علمیه فاطمیه(س) از شرکت طلاب و اساتید این مدرسه در سومین جشنواره پژوهش و فناوری شهرستان پاکدشت خبر داد.

وی در این زمینه اظهار داشت : این جشنواره که با هدف گراميداشت هفته پژوهش و مقام پژوهشگران و با حمايت فرمانداري در محل پرديس ابوريحان دانشگاه تهران برگزار گردید از پژوهشگران دانشگاه ها، حوزه هاي علميه، ادارات و مؤسسات شهرستان پاكدشت با اهدای تقدیرنامه از سوی فرماندار شهرستان آقای صادقی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است: در این جشنواره شهرستانی که روز چهارشنبه ۶ دی  از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر برگزار شد از استاد زینب نادی ، معاونت پژوهش صدیقه خانی و ۹ نفر دیگر از طلاب پژوهشگر فعال در زمینه فراخوان مقالات مراکز پژوهشی، گروهی رشد ۶  این مدرسه خانم ها بتول هاتفی، معصومه معالی زرنق، پروانه پناهی ، نرجس جلالی فراهانی، فهیمه امامی آشتیانی، بهناز غریب لک، شادی هداند سوری، مریم تاجیک، فاطمه ترابی گودرزی تقدیر به عمل آمد.