کارگاه آشنایی با سایت های نورلایب، نورمگز و نرم افزار های نور در مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت

به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت کارگاه یک روزه آموزش سایت های پژوهشی نورمگز، نورلایب و آشنایی با مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور و آموزش نرم افزارجامع الاحادیث نور با حضور آقای عباسی کارشناس مرکز تحقیقات علوم اسلامی نور به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش و با هدف افزایش مهارت های پژوهشی، استفاده از ابزارهای نوین پژوهشی ، استانداردسازی پژوهش و تعامل با مراکز پژوهشی برگزار گردید.

طلاب پایه دوم و دیگر طلاب در این کارگاه آموزشی ضمن آشنایی با نرم افزاری تولیدی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، ابزارهای پژوهشی نرم افزار جامع الاحادیث و قابلیت های آن از جمله جستجوی پیشرفته ،انواع روش های جستجو در متن و عنوان کتب، حاشیه نویسی بر متون برنامه، انتقال متن کتاب های برنامه به محیط word، آشنایی با محیط مقایسه کتب  و نحوه عضویت و استفاده از سایت کتابخانه نور و سایت مجموعه مقالات تخصصی نور را آموزش دیدند.

 

گفتنی است : این کارگاه آموزشی  با حضور طلاب پایه دوم حضوری و طلاب متقاضی شرکت در این کارگاه روز دوشنبه 4 دی ماه از ساعت 10 تا 12 ظهر برگزار شد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.