آشنایی با بانک مجلات تخصصی علوم اسلامی و انسانی و نور شاپ

نورمگز ارائه دهنده بیش از ۵۴ هزار مجله در ۱۳۰۰عنوان
نسخه جدید پایگاه مجلات تخصصی نور به عنوان بزرگ ترین بانک مجلات تخصصی علوم اسلامی و انسانی در فضای مجازی به آدرس (www.noormags.ir) در مهرماه سال 1384 به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، با هدف تسهیل و ترویج پژوهش و تولید علم فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون محیط کاربری آن همگام با فناوری های جدید چندبار روزآمد گردیده است.
این پایگاه با داشتن بیش از54 هزار و 300 شماره مجله در یک هزار و 300عنوان با قدمت بیش از یک قرن انتشار جرائد تا به امروز، و با دارا بودن بیش از یک میلیون مقاله، به گنجینه ای گرانبها و بستری مناسب برای پژوهش تبدیل شده است.
پنج نوآوری فنی پژوهشی
پايگاه نورمگز از آغاز آبان ماه سال جاری از وحدت رویه و ويژگي‌هاي تازه ای برخوردار شده است، ” هوشمندسازی “، ” پژوهش محوری"، “جذابیت"، ” یکپارچگی سیستم” و ” خدمات بیشتر و آسان به نشریات” از تغییرات و راهبردهای جدید نسخه روزآمد شده بزرگترین پایگاه مجلات تخصصی کشور می باشد.
ویژگی هوشمند سازی جستجوی اطلاعات در این پایگاه یکی از قابلیت های مهم این نسخه است که “موتور جستجوی هوشمند"، با تشخیص عنوان‌های هم‌سان عناوین و کشف هوشمند عنوان‌های همسانِ مقالات، پیشنهادهای لازم را به کاربران ارائه می دهد. در این فناوری، مقالات مرتبط بر اساس بازدید کاربران و علاقمندی آنان به صورت هوشمند کشف و ارائه می گردد.
ارتقای کاربری های پژوهشی در نسخه جدید نورمگز
در این نسخه جدید قابلیت های دیگری همچون امکان “ایجاد فهرست علاقه مندی هر کاربر از مقالات، مجلات و پدیدآوران” و ” اطلاع رسانی نسبت به انتشار شماره جدید نشریات و پدیدآوران منتخب” و” ارائه گزارشات از فعالیت های کاربر مانند دریافت مقالات و جستجوها وجود دارد.
خدمات رسانی به نشریات ابتکار دیگر پایگاه نورمگز است: “واگذاری نشاني اختصاصي هر نشریه به صاحبان آن جهت دسترسي سريع به اطلاعات نشريه"، “مدیریت صفحه اطلاعات نشریات توسط صاحبان نشریه"، ” ارائه اطلاعات آماری مجله در صفحه اختصاصی مانند: تعداد دفعات دیده شدن مجله و یا تعداد دفعات دانلود مقالات” و “ایجاد سامانه ارسال مقالات جدید” از جمله این خدمات متنوع به صاحبان نشریات می باشد که در نسخه جدید پایگاه مجلات تخصصی نورمگز ارائه شده است.
فروشگاه اینترنتی نورشاپ
جدیدترین نرم افزارهای نور:
رجال شیعه
متن کامل ۲۷۳ جلد کتاب، در موضوعات مربوط به علم رجال حدیث
متن کامل ۹۸ کتاب طی ۲۷۳ جلد، در موضوعات مربوط به علم رجال حدیث، بیش از ۶۶۰۰۰ مورد از اعلام اشخاص، برگرفته از ۵۴ منبع معتبر رجالی …
کتابخانه احادیث فریقین
۱۴۵ جلد کتاب از منابع اولیه و معتبرِ شیعه و اهل سنّت، به زبان عربی
متن کامل ۲۱ عنوان کتاب حدیثی در ۱۴۵ جلد، از منابع اولیه و معتبرِ شیعه و اهل سنّت، به زبان عربی
فرهنگ اصطلاحات علوم
متن ۹۷ عنوان کتاب در زمینه فرهنگ ‌نامه اصطلاحات علوم
متن ۹۷ عنوان کتاب در زمینه فرهنگ ‌نامه اصطلاحات علوم، طیّ ۱۵۷ جلد، در موضوع‌هایی همچون: علوم قرآن، علوم حدیث، بلاغت، فقه، اصول فقه، فلسفه، عرفان، منطق، کلام …
لوح محفوظ نور نرم افزار تخصصی حفظ قرآن کریم
ترتیل کل قرآن با صوت اساتید و قاریان ممتاز بین‌المللی به همراه ترجمه صوتی، ارائه ترجمه، تفسیر، شأن نزول و لغات مشکل هر آیه، ارایه طرح جامع حفظ با برنامه مدون و طرح درس روزانه …
الاسلام و الوهابیه وهابیت از دیدگاه اهل سنت
متن کامل ۲۱۳ عنوان از کتب اهل سنّت درباره اندیشه‌های تکفیری و وهابی و ردّ عقاید آنان، مشتمل بر ۱۷ موضوع، مانند: تاریخ وهابیت، ردّ عقاید وهابیت درباره: توحید، اهل بیت علیهم السلام، توسل و …
تلفن: 025-32120102 و 025-32120162
با عضویت در کانال تلگرام ما noorshop_ir از آخرین محصولات تولید شده و تخفیفات ما مطلع شوید.
واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت
آبان ماه 1395

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.