آمین اجابت دعا

خدایا چه بگویم، بگویم دلم گرفته، روسیاهم،منتظرم،ولی هنوز دلم را آب و جارو نکرد ه ام. اینها را چگونه بگویم وقتی که عمری زندگی کردم ونه خود را شناختم ونه هدف از زندگی را.

زندگی با خنده و شادی، گریه و غم عجین شده است .اگر بخواهیم زندگی را سخت بگیریم سخت میگذرد،اما زندگی سخت نیست.می توان به زندگی طور دیگر نگاه کرد،ممکن است در طول زندگی ما دل بشکند،گل بمیرد،باغ خزان شود، دوست برود، غم ها فزونی یابد،اینها همه هشدار به مااست.

زندگی را باید با تفسیرش دید. زندگی را باید معنا و به سوی خوبی ها هدایتش کرد.زندگی زیباست اگر زیبا بنگری. زیبایی زندگی در گرو پیروی از دینت است.انسان اگرهدف از خلقت خود را بداند، به وظایف خود آگاهی داشته باشد ، اطاعت از خدا و رسوا خدا و ائمه اطهار کند، زندگی را می شناسد و معنا و مفهوم هستی را درک میکند.

آیا خدا در حق ما کم گذاشته است؟ ایا ماحق بندگی را به جا اورده ایم؟

یکی از و ظایف ما شناخت امام زمان ما می باشد امامی که زنده و حی است. او را کامل میشناسی؟

میخواهی زندگی ات معناو مفهوم داشته باشد. می خواهی درد دلهایت محرم راز دار داشته باشد. میخواهی دعاهایت امین اجابت داشته باشد. به فکر یوسف دلریای زهرا باش. او امام زمان تو است نامش مهدیست.

برای امدنش دعا میکنی؟منتظرش هستی؟

شناخت مهدی به زندگی معنا وروح را جلا می دهد، او از خاندان اهل بیت است اخرین امام برحق زمین، همانند پدرانش کریم و مهربان است. اما او در غیبت است برای حفظ جان و مصالح دیگر.و باید دعاکنیم که بیاید یکی از وظایف ما همین است.او در بین ما است خیلی ها با او در ارتباطند و او را دید ه اند.

 تا به حال او را دیده ای؟ به او سلام کرده ای؟ جواب سلامت را شنیده ای؟

من او را ندیدم، جواب سلامش را نشنیدم. خوب میدانم چرا. با گناهانی که دارم روی ماه مهدی را نمیبینم، قلبش را شکستم،زمانی که نامه اعمال مرا خواند اشک از چشمان مبارکش سرازیر شد.

ولی او فرزند فاطمه هست ،از خاندان عصمت و طهارت هست،او کریم است و ببخشش لایق قلب مهربان او است. با تمام گناهان، با تمام رو سیاهی،پیش او باید رفت.گل نرگس زندگی مهدیست.

مهدی جان ببخش که مشکل نیامدنت من هستم، ببخش که سبب ریخته شدن اشکت من هستم، ببخش که نفس هایم لایق فریاد نام تو نیست، ببخش که قلبم منتظر واقعی تمنای تو نیست.

خودت فرمودی “برای تعجیل در فرج بسیار دعاکنید که همانا فرج شماست". بیا مهدی جان،من دعا میکنم.

خوانده ام اظهار محبت به تو قلب شیطان را به خشم می اورد.مهدی جان دوستت دارم و عاشقانه در انتظار امدن معشوق هستم.  راه ظهورت را با گناهانم بسته ام اما قول میدهم که گناه نکنم، قول میدهم دعایت کنم و منتظرت باشم .با تو زندگی ام معنا میگیرد گل خوشبوی زندگی ام تو هستی. تمام افتخارم منتظر تو بودن است. حداقل کاری که میتوانم بکنم انتظار کشیدن هست.

بیا مهدی جان زندگی ام نیاز به رنگ دارد خسته شدم از این همه  بی رنگی،تنهایی، بی عدالتی،گناه و طغیان.

 میترسم آتش عشقم خاموش ودلم آشفته حال شود. میترسم کوه گناه به سراغم بیاید. میترسم که بیایی و من نباشم میترسم بیایی و من در جبهه مخالفت باشم،ازتاریکی شب و سیاهی قبر میترسم. سرم را برمیگردانم به سوی تو مینگرم که خورشید زندگی من هستی من در بیابان امید سر میکنم تمام سعی خود را میکنم تا ابرهای تیره معاصی ام را کنا بزنم  و قلب زنگار گرفته ام را با نور تو جلا دهم، جهان در انتظار امدنت لحظه شماری میکند زمین از این همه خونریزی به سطوح امده ودعامیکند ، اسمان دیگر نمیتواند این همه جنایت را ببیند و چشمانش را میبندد، دوستانت همه تنها و دشمنانت گستاخ شده اند. چشمان زیادی به سوی جاده سبز انتظار هست پس کی می آیی؟

تو گناهان مارا منگر، بدی مارا نبین، ما گناهکاریم اما تو بخشنده ای بدی ما را به خوبی  خودت ببخش و بیا.

جهان در انتظار امدنت هست بیا تا زندگی زیبا شود.عشق مونس و همدم ما شود ،غم و جدایی و تنهایی به گوشه عزلت نشینی رود.

 دلنوشته محبوبه نصرتی زاده ( استاد)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.