بازدید موسس و مدیریت مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از نمایشگاه کتاب، آثار و دستاوردهای پژوهشی

بازدید موسس و مدیریت مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از نمایشگاه کتاب، آثار و دستاوردهای پژوهشی به مناسبت گرامی داشت هفته پژوهش

معاونت پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت به مناسبت هفته پژوهش اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب ، آثار و دستاوردهای پژوهشی طلاب و اساتید به مدت یک هفته  از ۲۵ تا ۳۰ آذرماه نموده است. در این نمایشگاه کتاب های مختلفی دینی و مذهبی و روایی و حدیثی و… ارائه شده است هم چنین دستاوردهای پژوهشی اساتید از جمله خانم ها نادی، ملکیان، رحیم پور، خانی و حجت الاسلام و المسلمین حاج حسینی جهت آشنایی و ارتقای فعالیتهای پژوهشی طلاب در معرض دید آنان قرار گرفته است.

آثار طلاب شرکت کننده در همایش روش پژوهشی علامه جعفری و همایش سبک زندگی زینبی (س) که به ترتبی مدارس علمیه فاطمیه(س) کرمان و زینب شاهد(س) تهران برگزار نمودند و طلاب خانم ها امامی، غریب لک و هداوند سوری موفق به کسب رتبه سوم در آن ها شدند و نیز ارزیابی آثار طلاب شرکت کننده در جشنواره پژوهشی گروهی رشد۶ و نهمین جشنواره علامه حلی(ره) و پانزدهمین جشنواره بانوی کرامت با هدف انگیزه بخشی به طلاب جهت شرکت بیش از پیش در فراخوان های پژوهشی در این نمایشگاه عرضه گردید.
روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه موسس حجت الاسلام و المسلمین لزومی و مدیریت سرکارخانم وفایی نژاد از این نمایشگاه دیدن نمودند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.