جلسه توجیهی طلاب مبلغ جهت حضور در مراسم اعتکاف مساجد شهرستان پاکدشت


زهرا وفائی نژاد، مدیریت حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از برگزاری جلسه توجیهی مبلغان جهت برنامه ریزی حضور پر رنگ آنان در برنامه های مذهبی، احکام و حلقه های معرفت، برگزاری اعمال ام داوود در اعتکاف مساجد شهرستان پاکدشت خبر داد.
وی در این زمینه اظهار داشت:از آنجا که طلبگی توفیقی است که نصیب هر کس نمی شود لذا باید از این فرصت بهترین استفاده را برد و در راه تبلیغ دین و ترویج فرهنگ اسلامی از جمله اعتکاف از آن بهره مند گردید. از این رو با توجه به نقش مهم اعتکاف در خودسازی و ایجاد فضای معنوی در فرد معتکف ، ضرورت دارد در این خصوص برنامه ریزی منسجمی انجام شود و ضمن اینکه تلاش می‌شود مراسم اعتکاف به بهترین وجه انجام شود باید تلاش کنیم تا همه معتکفین از این برنامه معنوی بهره مند گردند.
وی با اشاره به اینکه اعتکاف یک امر مستحب دینی است که اگر بدون مدیریت انجام شود به جای اثر بخشی مفید خود معضلی جدید می‌شود که طلاب مبلغ می توانند با مدیریت احسن خود از این فضا جهت نهادینه نمودن مباحث دینی بهره گیرند خاطر نشان ساخت: در این جلسه توجیهی استاد احمدی مدرس حوزه به تشریح احکام اعتکاف و شرایط معتکفین جهت آماده سازی هر چه بیشتر مبلغین برای حضور پر رنگ و موثر در مراسم اعتکاف در مساجد پرداختند. هم چنین مبلغان معرفی نامه های خود را جهت حضور در مساجد برگزار کننده اعتکاف دریافت نمودند تا برای انجام هماهنگی های لازم به مساجد مربوطه مراجعه نمایند.
گفتنی است: این جلسه روز سه شنبه 31 فروردین ماه از ساعت 11:30 تا 13 ظهر با حضور 20 نفر از مبلغین در حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت برگزار گردید.

رابط خبر

صدیقه خانی  

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.