شرکت معاون پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت و 3 نفر از دبیران گروه های رشد 5 در نشست گفتمان‌سازی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

نشست گفتمان‌سازی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با حضور معاونین پژوهشی و پژوهشگران برتر حوزه علمیه تهران در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد.

در این نشست دکتر اکبر زاده با اشاره به ضرورت تهیه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این ارتباط و همچنین به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره گسترش تعامل حوزه و دانشگاه در تهیه الگو پرداختند.

دکتر اکبر زاده معاون علمی و تقسیم کار ملی مرکز الگو افزودند: مرکز الگوی  اسلامی ایرانی پیشرفت از تمامی نخبگان علمی و حوزوی برای گسترش گفتمان پیشرفت، برگزاری حلقه‌ها و نشست‌های علمی درباره پیشرفت اسلامی ایرانی حمایت می‌کند.

در ادامه دکتر الهیاری، مسئول دبیرخانه کنگره پیشگامان پیشرفت، گزارشی از روند برگزاری 9 کنگره پیشگامان پیشرفت ارائه نمودند و در پایان نیز دکتر اکبر زاده پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان در نشست بودند.

شایان ذکر است: این نشست روز دوشنبه 5 مهرماه از ساعت 9 تا 11 در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شد و معاون پژوهش مدرسه به همراه 3 نفر از طلاب دبیر گروه های رشد 5 در این نشست شرکت نمودند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.