آرشیو برای: "خرداد 1396"

دل نوشته

 آدم در سه وقت عوض می‌شود گاهی اوقات دلت می‌خواهدیكی از آن خانه‌ها ی لوکس را  داشته باشی؟سوار یكی از آن ماشین‌ها می‌شدی كه گردن آدم‌ها را دنبال خودشان می‌كشد. كت و شلوار چند میلیونی مارك فلان می‌پوشیدی و برق كفش‌هایت چشم را می‌زد. برای خرید هیچ چیز با… بیشتر »

سیره علما

عاشق امیرالمومنین بود آیت الله سیدمحمدعلی مرتضوی لنگرودی 30 سال در مسجد عشقعلی نماز خواند و مقید بود حتما در ماه مبارک رمضان خودش به منبر برود.به اهل بیت خصوصا امیرالمومنین (ع)عشق می ورزیدو در این منبرها همواره از کرامات آن بزرگواران سخن می گفت.آیت الله… بیشتر »

سیره علما

برپایی نماز جماعت در همه ی عمر آیت الله شیخ عباس ادیب در تمام عمرش هیچ وقت نمازجماعت را ترک نکرد و نمازگزاران می دانستند که در تمام نمازهای یومیه می توانند به او اقتدا کنند.درماه رمضان سال آخر عمرش برای اینکه اذیت نشود به او پیشنهاد دادند صبح ها به مسجد… بیشتر »

دل نوشته مذهبی

دور از جان شما! ولی بعضی‌ها بهانه‌گیری می‌کنند دور از جان شما! ولی بعضی‌ها بهانه‌گیری می‌کنند و طوری از روزهای طولانی و گرمای هوا حرف می‌زنند که انگار نخستین سالی است که مسلمانان در گرما روزه می‌گیرند. حالا بماند خیلی از عبادت‌هایی که اکنون برای ما راحت… بیشتر »