برگزاري کارگاه طرحنامه نویسی تحقیق پایانی

زهرا وفايي نژاد ، مدير مدرسه علميه فاطميه(س) پاكدشت از بر پايي دومین کارگاه مهارت نگارش تحقیق پایانی با محوریت طرحنامه نویسی تحقیق پایانی با هدف دانش افزایی و افزايش توان علمي طلاب در تدوین و نگارش گام به گام تحقیق پایانی توسط استاد روش تحقیق خانم بوترابی به همت معاونت پژوهش خبر داد.
وي در اين زمينه خاطر نشان نمود: با توجه به نیاز طلاب به فراگیری و مهارت ورزی در نحوه نگارش تحقیق پایانی از جمله نگارش طرحنامه اجمالی و تفصیلی و آشنایی با ارکان مختلف هر دو طرحنامه واحد پژوهش اين مدرسه اقدام به برگزاري كارگاه آموزشي در اين زمينه نمود.
گفتني است : اين کارگاه با آموزش استاد بوترابی از اساتید روش تحقیق ،استاد راهنما تحقیقات پایانی و عضو شورای پژوهشی استان تهران براي طلاب پايه پنجم و طلابی که تا کنون طرحنامه اجمالی موضوع انتخابی خود را به معاونت پژوهش جهت بررسی در شورای پژوهشی مدرسه ارائه نکرده اند روز یکشنبه 29 فروردین ماه از ساعت 13الي 15بر پا گرديد.

رابط خبر
صديقه خاني

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.