حضور مسولین و طلاب حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در منزل شهید مدافع حرم

همزمان با روز دوم شهادت شهید مدافع حرم محسن قوطاسلو موسس حجت الاسلام و المسلمین لزومی و مدیریت زهرا وفائی نژاد و مسولین و طلاب حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در منزل اولین شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) از ارتش جمهوری اسلامی تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد شهید ستوان دوم محسن قوطاسلو حضور یافتند.
حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی امام جمعه و موسس حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: شهادت یک افتخار و منتی از سوی خداوند است که برای بندگان قرار داشته شده است. از صدر اسلام تا کنون مکتب تشیع کارهای خود را با شهادت پیش برده است. اگر امروز مکتب تشیع زنده و پابرجاست به مظلومیت و شهادت ائمه معصومین(ع) و حضرت زهرا(س) است. شهادت بر فطرت انسانها تاثیر می گذارد. اسلام انقلابی در گرو این شهادت هاست. امروز به فرموده مقام معظم رهبری حوزه های علمیه باید انقلابی باشند . اسلام انقلابی است و در آن شهادت نهادینه می باشد ، انقلابی که مرزی برای خود نمی شناسد و حرف حق می زند که این حق گویی و حرف حق زدن معارض دارد. برای دفاع از حق باید جانت را نثار کنی و با این شهادت ها انقلاب مسیر خود را ادامه می دهد. هر چند که ما برای فراغ و جدایی از این شهیدان غمگین هستیم و این طلاب خواهر نیز نسبت به این شهدا احساس مادری و خواهری دارند و غصه دار آنان هستند چرا که آنها فرزندان این ملتند.
فرزندان این ملت تربیت شده این نظام اسلامی هستند که برای تقویت و پایداری اسلام و انقلاب اسلامی و دفاع از حریم آل الله به میدان جهاد رفته اند. درود و رحمت خدا بر پدر و مادری که چنین فرزند و جوان سلحشوری تربیت نموده اند که همچون یاران امام علی(ع) و سیدالشهداء(ع) در خطرناکترین مکان ها حضور می یابند و تمام هستی و جانشان را فدای راه حق و حقیقت می کنند زیرا شهادت را بهترین نوع مرگ می دانند.
اولین کسی که باید شهادت این دلاور مردان را به وی تسلیت گفت حضرت ولی عصر(عج) و نائب برحقشان آیت الله العظمی خامنه ای است . این شهدا فرزندان مکتب حضرت زهرا(س) و ائمه معصومین(ع) هستند. ما همه از شهادت چنین دسته گل هایی متاثر هستیم و درست است که گلی از گل های جامعه از آن جدا شده و پر پر شده است ولی به جای این گل، گل های زیادی به برکت خون مطهر و پاک این شهدا می شکفد.
گفتنی است: این دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محسن قوطاسلو روز چهارشنبه 25 فروردین ماه از ساعت 10 تا 12 ظهر همراه با روضه خوانی برگزار گردید.

رابط خبر 

صدیقه خانی 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.