برگزاری کارگاه مقاله نویسی

زهرا وفایی نژاد، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از برگزاری کارگاه مقاله نویسی به توسط استاد روش تحقیق و عضو شورای پژوهشی استان تهران سرکارخانم خلیلی خبرداد.
وی در این زمینه اظهار داشت : به همت معاونت پژوهش مدرسه کارگاه آموزشی با محوریت مقاله نویسی با هدف آشنایی هر چه بیشتر طلاب با نحوه و مراحل نگارش مقاله علمی و پژوهشی جهت شرکت طلاب در فراخوان مقالات مختلف از جمله رشد 5 برگزار شد و اعضای گروه های رشد با مهارت هایی همچون استفاده از کتابخانه های دیجیتال و سایت های علمی و پژوهشی همچون کتابخانه مدرسه فقاهت، نورلایب و پایگاه گنج ایرانداک و نحوه جستجو در آن آشنا شدند و در زمینه ساختار و ارکان مقاله نویسی و تکنیک های آن آموزش های مورد نیاز را فرا گرفتند.
گفتنی است: جلسه اول این کارگاه مقاله نویسی روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه از ساعت 14 تا 17 بعدازظهر با حضور طلاب عضو گروه های رشد و کانون پژوهش مدرسه از پایه های دوم ، سوم و چهارم حضوری و دوم پاره پاره وقت برگزار گردید البته دومین جلسه این کارگاه آموزشی نیز 20 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.