کسب رتبه شایسته تقدیر در همایش میثاق علوی3 توسط طلبه حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت

زهرا وفایی نژاد ، مدیریت حوزه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت از کسب رتبه شایسته تقدیر توسط طلبه پروانه پناهی از طلاب پایه چهارم این حوزه در همایش میثاق علوی 3 خبر داد.
وی در این زمینه تصریح کرد: سومین همایش میثاق علوی حقوق در نهج‌البلاغه با محورهای مفهوم حقوق و مفاهیم مرتبط، گستره حقوق و انواع آن و بایسته‌های رفتاری در زمینه حقوق را حوزه های علمیه زینب کبری(س) ،حضرت خدیجه(س)،زهرای اطهر (س) ،فاطمیه(س) چیذز با همکاری مرکز تحقیقات امام علی(ع) ، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و انجمن علمی آموزش محیط زیست و توسعه پایدار برگزار نمودند و اين همايش در دو بخش عمومي و تخصصي با برنامه هایی همچون سخنراني ، ميزگرد ، ارائه مقاله و کارگاه های تخصصي با موضوعات حقوق فردي، اجتماعي، زيست محيطي برگزار گردید.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حقیقت پژوهش و خلق تئوری در زمینه هنر کمتر صورت گرفته و این پژوهش وظیفه حوزیان است چراکه فرد اسلام‌شناس می‌تواند از پیوند دادن پدیده‌های هنری به تئوری برسد.
گفتنی است : این همایش که روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه از ساعت 8 تا 17 بعدازظهر در سالن همايشهاي پژوهشکده فرهنگ وعلوم انساني برگزار گردید و پروانه پناهی به عنوان شایسته تقدیر در زمینه حقوق امنیتی از منظر امیرالمومنین (ع) با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی مورد تقدیر قرار گرفت .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.