دیدارعلما و طلاب جنوب شرق استان تهران در پيشوا با آیت الله موسوی جزایری

دیدارعلما و طلاب جنوب شرق استان تهران در پيشوا با آیت الله موسوی جزایری

همایش و دیدار علما ، اساتید و طلاب حوزه های علمیه شهرستانهای جنوب شرق استان تهران با حضور آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان در صحن امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد.
در این مراسم طلاب و اساتید حوزه های علمیه ورامین ، قرچک ، پاکدشت و پیشوا حضور داشتند درباره وضع حوزه ها و نحوه پیشبرد برنامه ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر بحث و تبادل نظر شد .
آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری به عنوان سخنران این همایش در سخنانی ، ترویج فرهنگ مدرک گرایی در جامعه را مضر برای کشور خواند و گفت: این شیوه نگاه کردن به تحصیل علم بویژه درحوزه های دینی ناپسندتر است .
وی افزود : طلاب نباید برای اخذ مدرک ، رسیدن به پست و مقام و کسب شهرت وارد حوزه شوند و عمر خود را صرف چیزهای بیهوده کنند .
نماینده ولی فقیه دراستان خوزستان گفت : طلبه ای که وارد حوزه می شود باید هدفش ترویج و توسعه دین و صرفا برای رضای خداوند وخشنودی پیامبر(ص) و ائمه (ع) قدم بردارد.
شایان ذکر است : این همایش روز چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه برگزار گردید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت به همراه مدیریت زهرا وفایی نژاد، کارکنان مدرسه در این همایش حضور پرشور و حداکثری داشتند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.