داعش نشانه ظهور امام زمان (عج)

داعش نشانه ظهور امام زمان(عج)

آنچه ذهن هر صاحب فکری را مشغول میکنداتفاقاتی و حوادثی است که در عراق و شام صورت گرفته و تصور بر این است که از نشانه های ظهور امام زمان عج الله می باشد و ظهور نزدیک و بعضا میگویند در فلان زمان است.
اما آنچه حائز اهمیت و بیان است این می باشد که : سلفی‌ها به خوبی آموزش دیده‌اند تا اخبار موجود در روایات و احادیث را نمونه‌سازی کنند و با قتل عامّ مردم، ذبح مظلومان، مثله کردن اجساد، کین‌ورزی با شیعیان و … همگان را مطمئن کنند که به راستی، اینان پیش‌قراولان سفیانی‌اند که خود را برای همراهی با او در تأسیس دولت اموی شام و عراق مهیّا می‌سازند.
یورش جمله کین‌ورزان، اعمّ از بعثی‌ها، منافقین، بهائی‌ها و سلفی‌ها زیر چتر داعش، کیان شیعیان آل محمّد(ص) را هدف قرار داده است؛ زیرا شیعیان جهادگر، تنها گروه مقابله کننده با حرکت‌های تمامیّت ‌خواهانه صلیبی و صهیونی و بزرگترین مانع در اجرای آخرین مرحله از پروژه حکومت جهانی یهود می باشند.
حدّاقل خسارت این شبهه، نومید شدن مستضعفان و شیعیان از ظهور امام(ع) است. بنابر تصریح برخی روایات، شماری از مردم، نادانسته در اثر نومیدی، دل به انکار امام می‌سپارند.
بر ما است که با مطالعه دقیق و بیان شبهات و رفع آنها جامعه را آگاه کنیم.

                                            محبوبه نصرتی زاده(سطح سه) همکار فرهنکی

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.