ویژه نامه آشنایی با چند کتابخانه در شهرستان پاکدشت

ویژه نامه آشنایی با چند کتابخانه در شهرستان پاکدشت


کتابخانه عمومی رسول اکرم (ص): این کتابخانه در مرداد سال1385 به همت امور کتابخانه های عمومی شهرستان پاکدشت با هدف ایجاد فرهنگ و دسترسی به اطلاعات برای همه افراد جامعه افتتاح گردید. خدمات گوناگونی به سطوح مختلف جامعه پاکدشت ارائه می کند از جمله:
1- دسترسی به بیش از هفت هزار جلد کتاب در موضوعات(علوم رایانه،فلسفه،روانشناسی،دین،علوم اجتماعی،علوم خالص،تکنولوژی،هنر،ادبیات و تاریخ)به صورت مخزن باز
2- دسترسی به 1500 نشریه ادواری(نمایه نشریات)
3- دسترسی به مجلات روز و روزنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی
آدرس: یبر بلوار خرمشهر کوچه محیط زیست جنب اداره محیط زیست ، تلفن تماس:36031644
کتابخانه عمومی شهید احمد پازوکی خاتون آباد : این کتابخانه در بهمن ماه 1386 توسط یکی خیرین تاسیس و به انجمـــن کتابخانه های عمومی تحویل گردید. در سه طبقه، دارای بخشهای زیر می باشد: مخزن کتابخانه- بخش مرجع- سالن مطالعه خواهران- سالن مطالعـه برادران- کلاسهای آموزشی و همچنیــن با دارا بودن 5100 نسخه کتاب در زمینه های گوناگون علمی، داستانی،تاریخـــی، کودک و کمک درسی و 120 عنوان نشریات ادواری است.
آدرس:خاتون آباد - خیابان شهید بهشتی- کوچه شهید آقا خانی غربی پلاک 55 ، تلفن: 36463050

معرفی کتابخانه عمومی امام جعفرصادق(ع): این کتابخانه واقع در میدان معلم، جنب مصلی امام خمینی(ره) در سال 1373 زیرنظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور شروع به فعالیت کرد . فعالیتهای مختلف کتابخانه شامل موارد زیر است:
1- دسترسی به بیش از 000/13جلد کتاب در موضوعات گوناگون و با نظام رده بندی دهدهی دیوئی
2- سیستم جستجوی کتاب علاوه بر برگه دان موجود، با دو دستگاه رایانه که در اختیارمراجعین قرار گرفته، انجام می شود.
3- کتابخانه تخصصی دفاع مقدس: در راستای شکوفایی فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر اعضای کتابخانه با کتب دفاع مقدس ، با همکاری اداره حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، بخش کتابخانه دفاع مقدس با حدود 1500 جلد کتاب در موضوعات داستان، شعر، خاطرات دفاع مقدس و …ایجاد شده است.
4- بخش رایانه ای کتابخانه: خدمات رایانه ای شامل کافی نت ( اینترنت پرسرعت) ، ارائه و پرینت نمایه مقالات و نشریات در موضوعات گوناگون از سال 1376 تاکنون در اختیار مراجعین
5- سالنهای مطالعه: سالن های مطالعه خواهران و برادران در دو بخش مجزا می باشد که در طول سال دانش آموزان و دانشجویان از آن سالن جهت مطالعه استفاده می کنند.
مدارک مورد نیاز جهت عضویت در کتابخانه ها : کپی شناسنامه یا کارت ملی، یک قطعه عکس 4×3، آدرس و شماره تلفن ثابت، مبلغ حق عضویت سالانه ، ساعات کار هر روز به جزء روزهای تعطیل رسمی از ساعت 30/7 الی 19


تهیه کننده: واحد پژوهش مدرسه علمیه فاطمیه(س) پاکدشت آبان 1394 به مناسبت هفته کتابخوانی

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.